آخرین خبرها

معرفی دو نرم افزار مالیاتی

سازمان امور مالیاتی کشور، نرم افزاری به نام نرم افزار مالیات من، جهت تسهیل دسترسی مودیان مالیاتی طراحی کرده است تا در صورتی که مایل به مراجعه به اداره مالیات و آدرس شعب آن، نبودند، اقدام به دانلود آن نمایند.. البته این نرم افزار، در حال حاضر جهت استفاده گوشی های هوشمند اندروید طراحی شده و نسخه IOS در دست ساخت بوده و هنوز نسخه قابل نصب آن، بر روی گوشی های آیفون ارائه نشده و قرار بر آن است که تا پایان سال جاری، در دسترس مودیان مالیاتی قرار گیرد.

دانلود نر م افزار اندروید در قالب فایل زیپ

همچنین از سایت https://my.tax.gov.ir نیز می تواندی دسترسی داشته باشید

با توجه به اینکه مراحل بعدی فراخوان‌های مشمولان اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی شامل طیف گسترده‌تری از افراد خواهد شد، یک برنامه کاربردی جهت معرفی این قانون به مردم طراحی شده که هم‌اکنون در دسترس عموم مودیان قرار دارد.

 با توجه به اجرایی شدن قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان تا امروز دو گروه برای اجرای قانون فراخوان شده‌اند. اولین گروه که شامل شرکت‌های بورسی بود از ابتدای آبان ماه مکلف به اجرای قانون شدند. گروه دوم نیز که شامل شرکت‌های دولتی بودند از ابتدای دی ماه فراخوان شده و مکلف به اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان شدند.

اما از این مرحله به بعد فراخوان‌ها شرایط عمومی‌تری به خود می‌گیرد و مودیانی فراخوان خواهند شد که شاید دانش کمتری در حوزه مالیات داشته باشند و یا امکانات حسابداری و دسترسی به ابزار محدودتری در اختیار داشته باشند. براین اساس و به منظور تبیین مناسب قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان، سازمان امور مالیاتی نرم افزاری را تحت عنوان «پایانه فروشگاهی»  طراحی کرده است.

دانلود نرم افزار اندروید از کافه بازار

دانلود کتاب مربوطه

 

 

 

 

حتما ببینید

لزوم اخذ سامانه مودیان برای برخی از اعضا

طبق نامه ذیل افرادی که مجموع فروش انها در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲ بیش …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.